On 27/09/10 16:47, Roger Baig Viñas wrote:
Hola David!

Quina il·lusió veure't per aquests verals!

2010/9/27 David Jacovkis:

Hola,

des de la Free Technology Academy (FTA) [1] organitzem xerrades online ("Guest
Lectures") sobre temes relacionats amb els cursos. Ens interessaria molt poder
comptar amb una xerrada sobre guifi.net pel curs "Open Networks" que ha començat
fa unes setmanes. En aquest curs es tracten diferents tecnologies de xarxa on
els usuaris són part fonamental de la infraestructura.

Pots especificar l'URL dels materials del curs per poder donar-hi un
cop d'ull i per poder relacionar-ho una mica.

Aquestes xerrades s'enmarquen dins un curs concret però la participació és
lliure i gratuïta, qualsevol es pot donar d'alta al campus virtual [2] i
apuntar-s'hi. Els vídeos es publiquen sota llicències copyleft (CC-by-sa). Tenim
poc pressupost però podem oferir una petita compensació econòmica, no és gaire
però pot arribar per a apadrinar un node :-) A més, d'aquesta manera ajudem a
fer difusió del projecte a escala internacional. Un detall força important és
que la xerrada hauria de ser en anglès, doncs totes les activitats de la FTA es
fan en aquest idioma.

Home, de fet la teva oferta ens brinda l'excusa perfecte per treballar
un aspecte que tenim, IMHO, massa abandonat: la difusió i comunicació
internacional.

Una pregunta, podem comptar amb algun tipus de suport/corrector lingüístic?

En la pràctica, es tracta de gravar un petit vídeo de presentació i fer una
xerrada en àudio sobre unes transparències. Aquesta presentació es penja al
campus i després el convidat participa en un debat que es fa a un fòrum web
durant 1-2 setmanes. Per tant no hi ha res "en directe", així es pot adaptar als
horaris de tothom. Podeu veure per exemple la que va fer en Jon 'maddog' Hall el
trimestre passat: http://ftacademy.org/materials/videos/gl1

Quina durada ha de tenir més o menys el vídeo? Uns 50 mín com
l'exemple que ens has passat?

Algú s'anima? L'ideal seria preparar la xerrada en les properes 2-3 setmanes per
a poder-la programar a finals d'octubre o començaments de novembre.

Va, jo ja m'ofereixo, si més no per ajudar en l'organització. Algú més
s'hi apunta?

Vinga, m'apunto jo també. Salut David! Molt bé per ficar els videos en OGG en html5!

Salut,

Fins ara.

^dj

[1] http://ftacademy.org
[2] http://campus.ftacademy.org

- --
David Jacovkis                              Free Knowledge Institute
IM/VoIP/phone on request     "Unlocking the knowledge society"
41.4438, 2.0748                          http://freeknowledge.eu

Free Technology
http://Guifi.net - http://Marsupi.org - http://BlogxPopuli.org
Free Human Doc