On 09/27/2010 04:47 PM, Roger Baig Viñas wrote:
> Hola David!
>
> Quina il·lusió veure't per aquests verals!

hehe no m'hi deixo veure gaire però sempre hi sóc :-)

http://ftacademy.org/materials/fsm/3#1

L'equip de comunicació de la FTA, encara que anem tots saturats de feina (com
sempre!). El que segur que podem fer és revisar les transparències perquè
estiguin netes de faltes i errates.

Doncs no hi ha límits fixes, entre 30 i 60 min. Tampoc s'ha de limitar a una veu
en off + transparències, però hem trobat que aquest format és prou simple de
produïr amb pocs mitjans i dona bons resultats.

genial! Si es fa una cosa "resultona" pot servir de presentació del projecte a
molts altres àmbits.

salut,
^dj

> Salut,

> ^dj
>
> [1] http://ftacademy.org
> [2] http://campus.ftacademy.org

- --
David Jacovkis                              Free Knowledge Institute
IM/VoIP/phone on request     "Unlocking the knowledge society"
41.4438, 2.0748                          http://freeknowledge.eu