Hola novament,

        Doncs després de barallar-me una bona estona aquest matí, i haver
provat els 2 ethernet sense PoE, continuava sense funcionar, i donant el mateix
error de divendres. Aleshores he provat de passar les comandes de una en una (
com també em vau suggerir), i he vist que feia el copiar/enganxar malament, es
menjava lletres i posava simbols extranys. Així que ho he provat amb un altre
ordinador, i m'ha funcionat a la primera ( pel ethernet PoE), coses del windows
suposo.

        Bé doncs, en principi hauria de suposar que tinc configurat
correctament el router. Hi ha alguna forma de comprovar que la configuració és
correcta ?

        I el següent pas ara seria compartir la meva adsl. Suggerències ? Algun
manual que ho expliqui de manera entenedora ?

        Salutacions i SAX!!
        Narcís
        /

On Fri, 24 Sep 2010 20:49:34 +0200
Miquel Martos <miquelmar...@gmail.com> wrote:

> jeje es un POE això que comentes, tothom el fem servir.
> Hauries de fer el que et proposa en Joan Gaudes de connectar-te > al trasto
> per cable a un port diferent al ether1/poe.
> Després es pràcticament segur que passarà complet.

lo_badoc <lo_ba...@yahoo.es>