Hola,
        Acabo de provar de crear un script anant a System-> Scripts, però tant
si faig 'apply' com 'accept' em dóna el mateix error d'abans "Router has been
disconnected", i m'estic connectant per mac. Si faig "run" sense acceptar no fa
res. A veure si hi haurà algun problema amb la placa ?

        Bé, doncs hauré d'esperar a dilluns que em deixin l'escala per pujar a
la teulada amb el portàtil i un cable ethernet per provar de connectar-me a un
altre ethernet que no sigui el poe.

        Gràcies a tots i SAX!!
        Narcís
        /