Bon dia,

        Gràcies pel teu suport. Però farà un parell d'anys o casi tres que
intento tirar endavant guifi al Garraf i no hi ha manera. Vam arribar a fer una
reunió a Vilanova i semblava que hi havia gent interessada, però ningú ha dit
res més des d'aleshores, i és una mica decepcionant i descoratjador. Així que
intentaré posar en marxa el meu node, i esperaré si surt algu que s'hi vulgui
connectar.

        Salutacions i SAX!!
        Narcís
        /