Hola,

        He seguit l'exemple de http://guifi.net/proxy, com em vau indicar. Ara
tinc l'squid instal·lat, i crec que ben configurat seguint les intruccions. El
que no he pogut fer és donar una ip fixa, ni configurar el sarg, perquè el
mòdul no m'apareix al webmin i no hi ha hagut manera d'afegir-lo tot i que en
principi és fàcil ( potser és per la distribució de linux que he fet servir,
però ja la tenia instal·lada i m'ha fet mandra instal·lar debian).

        Aleshores, el que no tinc molt clar ara, és que he de fer amb el pc que
té l'squid. L'he de connectar al ethernet del rb ? I el router que tinc l'adsl,
com el connecto ? Al mateix pc de l'squid ?

        Salutacions i SAX!!
        Narcís
        /