Cal que la màquina òbviament estigui conectada a guifi. En el meu cas tinc una
rb600 al terrat i un servidor, tots dos amb ip guifi, el servidor té una ip de
la xarxa interna(té dues tarjetes de xarxa la local i la guifi) i llavors has
d'activar l'ip forwarding.

Per fer això últim: echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

L'altre possibilitat és que l'antena de guifi et faci de router i llavors via
nat hauries de mapejar el port de l'squid cap al server.

Abans d'embolicar-te amb això prova si navegues amb el proxy des de dins de la
teva xarxa, suposo que això ja ho has provat.

Pel que fa al mòdul del Sarg només cal que l'instal·lis des del webmin, no té
massa complicació.

Ricard