Home... per fer proves el portatil no és problema, però si vols posar un proxy
de forma permanent hauries de posar una màquina més adient. Les dues
interficies no són necessàries si fas allò segon que he dit del nat des de la
rb.

Conectes el servidor  i la rb al router adsl i llavors fas el nat a la rb.

Ricard