Eloi, lo del canalTV encara esta en fase d'obtenir una potent subvencio. Si no
hi ha subvencio sera molt dificil possar-ho a funcionar, no pas impossible.

Per altre banda, la presentacio del Firmaware ImakokiOS si esta penjada al lloc
corresponent per descarregar-la, si la vols, nomes cal que la demanis.

Sobre el tema del audio, ja ho tinc en marxa, espero en propers dies rebre el
microfon sense fils que et vaig comentar.... al menys qualitat d'audio es
guanyara.

Per altre banda ja et comentare les coses que contempla el projecte del
canalTV, suuuuuuiiiis no diguem el nom encara... o potser si, a lo millor hi ha
mes gent interessada en el projecte?. De moment som quatre que ho volem tirar
endavant.

El projecte esta fet, pendent d'una revisio, en quant tingui mes noticies les
passo per llista.

Per el tema video, la gent d'Hangar son uns cracks en aquest tema. Algu te un
contacte per parlar amb ells??. Potser els agradaria participar, aportar
continguts, cursos, etc....

M'agradaria començar les proves pilot l'abans possible, aixi podem començar a
pulir el projecte per demanar ''calerons'' i col·laboracions.

A veure si hem passeu un contacte d'un sabi de Flumotion.

Salutacions

Ricardo