ei, no el veig. El carrega pero no el veig tinc el firefox 3.5.9 i he canviat el html a full html

amb el 3.6.10 si

Eloi Rebes wrote:
....us agrada el video del resum del sopar? puc canviar alguna cosa si cal...

molt guai Eloi !
una cosa: les lletres del final passen un xic de pressa... i en català no és mil "i pico" sinó que és mil i escaig, no ?

Endavant !!!

http://guifi.net/Sopar10kNodes#comment-30671

és el que està al final de tot...

; )

El 14 d’octubre de 2010 0:20, Gil Forcada <gilforc...@guifi.net <mailto:gilforc...@guifi.net>> ha escrit:

   El dc 13 de 10 de 2010 a les 15:42 +0200, en/na Ricardo va escriure:
> [...]
   > quatre que ho volem tirar endavant.
   >
   > El projecte esta fet, pendent d'una revisio, en quant tingui mes
   > noticies les passo per llista.
   >
   > Per el tema video, la gent d'Hangar son uns cracks en aquest tema.
   > Algu te un contacte per parlar amb ells??. Potser els agradaria
   > participar, aportar continguts, cursos, etc....
   >
   > M'agradaria començar les proves pilot l'abans possible, aixi podem
   > començar a pulir el projecte per demanar ''calerons'' i
   > col·laboracions.
   >
   > A veure si hem passeu un contacte d'un sabi de Flumotion.

   Conec gent de Flumotion, quin tipus de contacte necessites?

   SAX!