eis,
  pel que fa que no es vegi, entenc que depenguent del sistema operatiu,
puguin mancar algun codec especial...  avui ho provava amb un win7, sense
cap codec extra, i no s'escoltava!!  tirava d flash...  i la veritat és que
no puc estar cobrint tot allò que els sistemes no fan, s'han d'adaptar ells
a un standard, i que no triguin, que a mi em fan fer quadrúple feina xD  (em
sap greu Eduard, prova amb un altre navegador, Opera, Namoroka, ..)

 David, les lletres del final, ja els hi poso uns 5segons, o algo més, però
l'usuari té el poder de fer pause  xD  ...i amb això ja hi conto, sino son
més megues  :P   (ja se que no vindrà de pocs segons, pero...)
 El texte de "mil i pico" o " i escatx", hi estic d'acord... pel que si no
hi ha cap més petició de modificació del video, o no tinc alguna estoneta
que m'hi pugui dedicar... potser ho deixo per més endavant...

 gràcies, per les valoracions!!

 ; )

El 19 d’octubre de 2010 17:40, David Grau Serra <d...@pangea.org> ha escrit: