eloi
a blip.tv solucionat audio,

desde mozilla firefox 3.6.11

+1
(Mozilla Firefox per Ubuntu)

El 25/10/10, Eloi Rebes <eloi.re...@gmail.com> ha escrit:
Problemes d'audio i video dels navegadors... solucionats!!   ("teoricament")

http://guifi.net/Sopar10kNodes#comment-30671    aki no crec k hi hagi
problemes...

potser aki alguns, en diferents navegadors...

http://guifi-media.blip.tv/file/4233701/   1er taller
http://guifi-media.blip.tv/file/4233866/   2on  "
http://guifi-media.blip.tv/file/4234303/   3er   "
http://guifi-media.blip.tv/file/4234563/   4rt    "
http://guifi-media.blip.tv/file/4265214/    resum del sopar

 sisplau... feedbacks!

El 20 d’octubre de 2010 16:23, Marc Riera <digitala...@gmail.com> ha escrit:

la camara es meva...le sfotos no...jejeje

les va fer en Peter i en Sam de capolat...si fossin meves serien millors!
;)))))

salut!! de bon rotllo Sam i Peter..jeej

El 20 d’octubre de 2010 16:20, Eloi Rebes <eloi.re...@gmail.com> ha
escrit:

Gràcies Josep,

   però ja sabeu k sóc tímid, i només poso al video el k sigui
imprescindible, com l'ús de la cancó k és copyleft... però el video,
nosé..les fotos són den Marc, i encara que hagi estat una estoneta fent
muntatge, prefereixo deixar-ho el més net possible.

 Tot i k ho tindré present, cada vegada més... si generem un bon motor
audiovisual.

 SAX!

El 20 d’octubre de 2010 8:53, Josep Vives <josep.vi...@gmail.com> ha
escrit:

Hola Eloi,

Ets un crack!

Nomes per dir la meva...

Als credits jo posaria  edició i muntatge Eloi Rebes!!: al cèsar allò
que
és del cesar. Ja que t'ho curres tant almenys que surtis a la foto. El
reconeixement és un mecanisme bàsic de les comunitats obertes ;)

I també posaria la llicencia copyleft del video.

Josep

El 19 d’octubre de 2010 20:38, Josep <josep...@yahoo.es> ha escrit:

Molt bo.
El crack dels videos!!