Es curiós veure com les Illes Canàries queden fora del Guifi-mon
http://guifi.net/node/3671/view/map
o l'acudit de veure com les Illes Balears son dins d'una "Iberian Peninsula"
http://guifi.net/IberianPeninsula

Son coses difícils d'explicar als nou vinguts, però realment tenen
explicació?

Potser si es comences les zones al nivell de països com els te definits la
ONU nomes tindriam el problema que representa el Regne Unit (UK) per ser un
REINO

La definició de zones a un nivell mes avall dels països acollits a la ONU em
reservo la opinió o mes ben dit, no tinc format prou criteri per opinar (de
moment)

Salut.