Jo intrepreto que la enquesta no tindra cap valor, nomes heu de veure el que
esta sortint majoritariament, ''Al gust de qui crea la zona'', aixo es una
barbaritat, quin disbarat, xDDD.

Quin cacao organitzarem, posso un exemple: posem el cas que un crea una zona
d'una determinada forma, arriba un segon admin de la mateixa zona i com no
li agrada la canvia, i aixi de forma indefinida... podriem liar un pollastre
important.

Encara no li veig el sentit a aquesta discusio, la veritat no entenc res.

La proposta d'en Gil de basar-se a la wikipedia anglesa, espero que sigui
conya, o vivim a anglaterra??, ;-)

Que es aixo de les zones ''geopolitiques'', no vull dir la definicio. A
guifi sempre hem defensat l'unio no pas el contrari i crec que si fen
distincions ''geopolitiques'' o qualsevol divisio el que farem es dividir no
unir, es la meva opinio, no vol dir que sigui la mes correcta ni encertada.

Ja es va liar el tema amb els canvis fets sense encomanar-se a ningu i mes
encara al nom de les zones, cosa que encara no entenc el perque.

En fi jo deixaria estar el tema perque l'unica cosa que aconseguirem es
enfrentar-nos uns amb altres i mai coincidirem.

Ah per cert, la definicio de ''Peninsula'' ja sigui iberica o de jabugo,
xDD, segons el diccionari es una porcio de terreny rodejada per mar per
totes les parts menys una que la uneix a un territori mes gran, per tant
inclouria a Portugal, estem d'acord amb aixo??

Salutacions

Ricardo

2010/11/15 ilitch <guilla...@gmail.com>

> Una cosa està clara, tothom té la seva opinió "super"formada al respecte.
> No crec que discutin via mail poguem posar-nos d'acord; en el cas que
> s'hagués de discutir en algun lloc seria, crec jo, en un SAX i deixant un
> llarg període de reflexió. Jo ja vaig dir que aquesta discussió "només"
> portaria problemes. I, sap greu i demano perdo per avançat per si
> m'equivoco, però a mi em sona que abans en comptes de posar euskadi i
> nafarroa posava euskal herria; si vam dir de deixar-ho com abans...
>
> Sobre l'enquesta jo entenc que és purament informativa/consultiva, sinó com
> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet