proposo reaprofitar l'enquesta[1] afegint-hi més opcions, encara que
hauriem de tirar per la part més tècnica i no la política, més d'un
sabem que les divisions geopolítiques són una mica nyap, el tema de
les vegueries tractava bàsicament aquest tema.

com es feia abans que s'implantés tot el tema de províncies?

[1] http://guifi.net/node/34217

- Blackhold
http://marsupi.org
~> don't panic