A veure David, remenar el que es diu remenar no, pero conneixer si.

En Josep Mercader et podra donar mes ideies sobre aixo.

En principi dir-te que qualsevol tipus de senyal de central d'alarmes o
CCTV, nomes els pots enviar per llei a una central receptora d'alarmas, no
pots fer que et truqui a tu, be si, pero juridicament no te cap valor.

Per altre lloc, en cas de robatori, si disposes de central d'alarmes (per
petita que sigui), ho hauras d'especificar a l'assegurança i si pases
quelcom, al fer la denuncia, demaran testimoni de la empresa que s'hauria
d'encarregar de rebre els avisos d'alarma.

En el cas de la CCTV, perque tingues qualsevol valor legal ho has de grabar
tot amb una marca d'aigua, unica per cada aparell gravador i que a mes te
una homologacio, si no es fa aixi tampoc es valid judicialment o per
reclamar una assegurança.

Per altre lloc, enviar aquest tipus de senyals per wifi, no el veig gaire
etic, nomes treient el corrent del lloc, ja no enviaria res, o tirant
l'antenna al terra, (el lladres se les inventen totes).

Salutacions

Ricardo

2010/12/30 David Samaniego <da...@samaniego.cat>

> Bones, necessito muntar un sistema d'alarma via ip mitjançant guifi i un
> CTTV de vigilància.
>
> La idea seria que en un lloc on només arriba guifi, pugui posar una
> alarmeta amb un tcp/ip que m'envii un mail o mitjançant la centraleta
> asterisk, hem faci una trucada.....
>
> Algú ha remenat en aquest tema ????? hem podeu recomanar marca/model ???
>
> També m'agradaria saber quines camares ip surten bé qualitat/preu i quin
> sistema d'enregistrament feu servir...
>
> I si existeix algun aparell amb contactes (per cablejar alarmes) tipus
> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet