De: David Samaniego <da...@samaniego.cat>
Para: guifi-usuaris <guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org>
Enviado: jue,30 diciembre, 2010 16:39
Asunto: [guifi-usuaris] Guifi i sitemes de seguretat (alarmes/cttv)

Bones, necessito muntar un sistema d'alarma via ip mitjançant guifi i un CTTV
de
vigilància.

La idea seria que en un lloc on només arriba guifi, pugui posar una alarmeta
amb
un tcp/ip que m'envii un mail o mitjançant la centraleta asterisk, hem faci una
trucada.....

Algú ha remenat en aquest tema ????? hem podeu recomanar marca/model ???

També m'agradaria saber quines camares ip surten bé qualitat/preu i quin
sistema
d'enregistrament feu servir...

I si existeix algun aparell amb contactes (per cablejar alarmes) tipus
obert/tancat que tingui tcp/ip amb algún soft que reporti les alarmes ?

Ufff  quants dubtes !!!

Gràcies !! i bon any nou !!!

--
David Samaniego

La informació continguda en aquest e-mail és confidencial i s'adreça
exclusivament als seus destinataris. La seva divulgació està prohibida. En cas
d'haver-lo rebut per equivocació, els demanem que el destrueixin i ens ho
comuniquin. Gràcies per la seva col·laboració.
La información contenida en este correo es confidencial y va dirigida solamente
a sus destinatarios. Su divulgación esta prohibida. En caso de haberlo recibido
por equivocación les pedimos que lo destruyan y nos lo comuniquen. Gracias por
su colaboración.