Bones Josep

Es el que veig, a menys que no posi un comunicador de veu que es dispari al
saltar l'alarma i hem truqui....
Lo del PLC..... jo sóc del ram elèctric..... i necessitaria molt temps per
fer-ho :)
Camares, m'interessa que les imatges es guardin en remot, perque quant hem
roben, s'emporten les camares....

Salut !!

El 30 de desembre de 2010 18:29, Josep <josep...@yahoo.es> ha escrit: