El jue, 17-02-2011 a las 23:35 +0100, Ramon Roca escribió:
> ostia... ni idea, però bona idea... suposo que això ho hauriem de
> preguntar a "Acció Cultural". Imagino però que xungo, perquè si
> desmunten, això deu costar una pasta en lloguers, ara que ves a saber
> com ho han muntat, igual és seu i no d'abertis!
>
> En tot cas a qui més pot interessar son als companys de la zona.... el
> ccio...
>
> Si creieu que val la pena, busquem amb qui podem contactar... De quan ho
> he escoltat a les notícies em sona un tal Eliseu Climent, vaig errat?

  Acabe de provar i efectivament no es veu la TV3 :-( si pensen que així
anem a veure més Canal OU, van apanyats. En fi ... una més.

  Respecte a lo de fer servir els repetidors d'Acció Cultural, vam fer
un intent ja farà un any en gent de la UJI relacionada amb Acció
Cultural, per a posar antenes al repetidor que tenen al Bartolo (crec
que en propietat) però finalment es va quedar en res. Pot ser ara és el
moment de tornar-lo a intentar.

  MIGUEL.