Politicament i social necessari, tecnicament molt dificil. Hi ha algun
aparell barat que es pugui connectar a un TV i "treure" el senyal d'un
streaming?

EL que estem proposant és deixar d'emetre TDT per les seves freqüencies i
passar a emetre streamings per freqüencies lliures. Això suposa que tots els
"receptors" han de canviar la seva antena (receptora) per un aparell wifi i
després "decodificar" l'streaming per a ser vist per una TV. A mi em sona
francament dificil. Caldria que a cada emisora (que pasaria a ser supernode)
hi hagués un servidor d'streaming per a tots els "clients" i no saturar els
enllaços troncals...
Tècnicament em smebla molt dificil. A algú se li acut com podria funcionar?

El 18 de febrer de 2011 12:14, Marc Palaus G A algú se li acut allego <
marcpal...@hotmail.com> ha escrit: