jo havia estat pensant en capturar amb una tarja de tv la emisio i enviar-la
per streaming, però crec que hi ha algun tipus de restricció legal amb les
emisions de tdt. a mi m'encantaria poguer veure etb d'euskalherria, per
exemple.
per tot aixo hauriem de mirar de posar més nodes de giss.tv dintre la xarxa
(guifi i inet).