Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af
[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 23. september 2003 22:52
Til: Havkajak Snak
Emne: Re: Stjerner

Hej Peter

Du skrev at der ikke var noget alternativ til det oplæg der kom ??
Alternativet var vel at stemme nej til forslaget. Og da der var et flertal
der stemte ja til et uddannelsesudvalg er det så situationen som den er
p.t.

Men hvis der er nogle, der har meget imod at foreningen har et
uddannelsesudvalg, så giver vedtægterne jo mulighed for at indkalde til
ekstraordinær generalforsamling og fremsætte et forslag om at nedlægge
uddannelsesudvalget.

Selve diskussionen om hvorvidt stjerner kan bruges til noget. ?? Tja, jeg
mener at det er op til  folk selv om de vil bruge stjernene til noget.
Nogle bruger en samtale før en tur. Andre vil sikkert bruge eventuelle
stjerner til at vurdere efter. For mig er det ligegyldigt hvilken metode
man bruger. Begge kan vise sig at give et forkert resultat. Eller et
rigtigt.
Men når det drejer sig om at blive dygtigere, for den enkelte, er
stjernene et mål som sikkert indebærer noget træning i hvad nu end
indholdet bliver. Og jeg mener ikke, at dem der ikke tager stjerner,
bliver ringere til at ro kajak. Men det får jeg indtrykket af at du mener
Peter ??

mvh
Alfred

Denne besked var sendt af Alfred Voetmann<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum
Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=648&t=596>