On Tue, 23 Sep 2003 23:10:11 +0200, Peter Øgaard wrote:

>En uden stjerner kan jo også både være god eller mindre god.
>Men jeg vil personligt skide stjernerne et stykke, vil hellere have en tur
>sammen med dem jeg skal være på en måske lidt udfordrende tur med.

12-14m/sek, godt en meter bølger.

Tro det eller ej - vi gjorde det igen! Mødtes 'tilfældigt' i Bogense
til lidt bølgepjank - både med og uden stjerner. Fællesnævneren blev
at alle havde det skideskægt, og fik skærpet bølgerutinen (evt fundet
et par grænser).

Tak til Sally, Magnus og Lenze for en hyggelig eftermiddag/aften.

Hygge
--
steen
---