-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] vegne af Jakob Hertz
Sendt: 20. januar 2004 10:44
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: SV: glasfiber og hårdt brug

Hej Lars

Hvordan er hullet opstået?
Hvor på Boksen er det?
Kan man komme til stedet?

Normalt er den letteste måde at lave huller på ved at smelte de to sider
sammen eller smelte en stump plast ned i hullet.
Man skal være en smule forsigtig med varmen. plasten skal være så varm
at den næsten smelter, men må endelig ikke begynde at koge (boble).

Du kan eksperimentere lidt med hvilke varmekilde du finder lettest at
arbejde med.
Personligt foretrækker jeg en meget varm loddekolbe og en gasbrænder med
en præcis flamme.
Plasten skal helst blive blød/"smelte" uden at blive sodet til.

Når skaden er fixet, og plasten er kølet ned, er det bare at skære det
overskydende plast væk med en hobbykniv.

Du kan tage den plast du skal bruge fra cockpitkanten.
Det er også et godt sted at øve lidt, med smeltningen, inden man går løs
på skroget.

Det skulle efter sigende være bedst hvis du lader den køle langsomt, men
har du travlt kan du bare hæle vand på, så køler den meget hurtigt :o)

Med venlig hilsen

FarOut / Jakob Hertz
Website: www.FarOut.dk