-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Lars Borch
Jensen
Sendt: 20. januar 2004 12:30
Til: [EMAIL PROTECTED]
Emne: SV: glasfiber og hårdt brug

Hej Jacob, Lenze m.fl.

Der er en lille krølle (synesjeg) på dette her som ikke går på
materialevalg.
Der er en mængde modeller i plast eller fiber som kun findes i et
materiale.
Det vil sige at man ved sit materiale valg kan komme til at vælge
attraktive
kajakker fra.

Hvis man f.eks. er blevet forelsket i en PH Quest, ja så vælger man jo
automatisk glasfiber!!

Det kunne jo være interessant hvis man på sigt kunne komme i dialog med
fabrikanter om modeller og materialer.

Mange hilsener

Lars Borch