blh cal Puan Salmah 0137837838

-----Original Message-----
From: hidayahnet@yahoogroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] Behalf Of "Amy
Rahim"@rhbbank.com.my
Sent: Wednesday, February 21, 2007 10:52 AM
To: Ikhwanul Muslimun
Subject: Help Palestine [hidayahnet] Minta Pertolongan

Assalamualikum
Kaum Muslim dan Muslimat.Semoga dilindungi dan diberkati Allah.

Saya ada masalah sedikit mengenai Bapa saya yang menghidap penyakit Kencing
Manis.Semenjak beberapa tahun lalu beliau telah disahkan Doktor menghidap
penyakit Kencing Manis.Semenjak beberapa tahun berikutnya Alhamdulliah kerana
penyakit kencing manisnya dapat dikawal.Yang merisaukan saya ialah,baru-baru
ini bapa saya tersepak satu objek keras.Mula-mula hanya bernanah kecil sahaja
tetapi baru-baru ini kakinya mula membengkak dan nanah tersebut semakin merebak
dan kehitaman.
Sudah beberapa kali turun naik kelinik dan hospital namun kesan untuk sembuh
saya rasa mungkin 5% kerana beliau ada menghidap penyakit kencing manis.Saya
takut dan kesian jika satu hari nanti Doktor terpaksa memotong kakinya.Jika ada
Tuan/Puan yang tahu ubat atau apa juga rawatan tolonglah forwardkan email saya
ini.Jika ada tolonglah sertakan nama ubat tersebut dan dimana untuk
mendapatkanya.Saya berharap dan berterima kasih diatas kesudian,hanya Allah
dapat membalas jasa baik Tuan / Puan.Terima kasih banyak-banyak

Wassalam.....

[EMAIL PROTECTED] <mailto:amyrahim%40mmi.com.sg> com.sg

This message is intended only for the use of the person(s) to whom it is
addressed and may contain information that is privileged or otherwise protected
from disclosure.If you are not the intended recipient you are hereby notified
that any use, review, disclosure or copying of this message and the information
it contains is prohibited. If you receive the message in error , please notify
the sender by reply e-mail and discard all its contents. Thank You.

Kirim email ke