Minum air 1.5 liter 3x sehari.
Lepas bangun tidur, sebelum mandi dan berus gigi.
Tengahari, sejam sebelum makan tengahari.
Dan sejam sebelum maghrib.
Selepas seminggu, beritahulah kami di email group ini, samada berkesan
atau tidak.
Tapi saya nak beritahu dulu, so far saya dah beritahu ramai orang
tentang faedah minum air macam ni, tapi tak ada satu orang pun yang
percaya cakap saya ni.

Assalamualikum
Kaum Muslim dan Muslimat.Semoga dilindungi dan diberkati Allah.

        Saya ada masalah sedikit mengenai Bapa saya yang menghidap
penyakit Kencing Manis.Semenjak beberapa tahun lalu beliau telah
disahkan Doktor menghidap penyakit Kencing Manis.Semenjak beberapa tahun
berikutnya Alhamdulliah kerana penyakit kencing manisnya dapat
dikawal.Yang merisaukan saya ialah,baru-baru ini bapa saya tersepak satu
objek keras.Mula-mula hanya bernanah kecil sahaja tetapi baru-baru ini
kakinya mula membengkak dan nanah tersebut semakin merebak dan
kehitaman.
        Sudah beberapa kali turun naik kelinik dan hospital namun kesan
untuk sembuh saya rasa mungkin 5% kerana beliau ada menghidap penyakit
kencing manis.Saya takut dan kesian jika satu hari nanti Doktor terpaksa
memotong kakinya.Jika ada Tuan/Puan yang tahu ubat atau apa juga rawatan
tolonglah forwardkan email saya ini.Jika ada tolonglah sertakan nama
ubat tersebut dan dimana untuk mendapatkanya.Saya berharap dan berterima
kasih diatas kesudian,hanya Allah dapat membalas jasa baik Tuan /
Puan.Terima kasih banyak-banyak

Wassalam.....

[EMAIL PROTECTED]

DISCLAIMER:

This e-mail (including any attachments) may contain confidential information.
If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any review,
distribution, printing, copying or use of this e-mail is strictly prohibited.
If you have received this e-mail in error, please notify the sender or Bursa
Malaysia immediately and delete the original message. Opinions, conclusions and
other information in this e-mail that do not relate to the official business of
Bursa Malaysia and/or its group of companies ("Bursa Malaysia Group") shall be
understood as neither given nor endorsed by Bursa Malaysia Group and Bursa
Malaysia Group accepts no responsibility for the same. All liability arising
from or in connection with computer viruses and/or corrupted e-mails is
excluded to the fullest extent permitted by law.