tak kira lah samada teresa bohong atau tidak...tetapi yang muskilnya tak de
pula pengarah penjara atau menteri terbabit dengan penjara ni yang menafikan
lauk yag si teresa tu makan atau dihidangkan untuknya......ape yag
tersembunyi sebenarnya?

adakah cukai yang rakyat bayar untuk malaun semua penjenayah termasuk PATI
di penjara tu dihidangkan sedemikian?....berapa kos sebenarnya untuk satu
kepala sehari untuk banduan...? adakah berbaloi dengan mutu makanan yang
dihidangkan?......jika seperti yg si teresa makan.....adakah itu spek
makanan untuk banduan?    sape disebalik kontraktor pembekal makanan
tersebut...DESATERA kah? atau sape kah?

Sesiapa tahu kos setiap makanan sehari tolong bagitau..kita share bersama
info.....

kita buka ape yg tersirat dari kejadian menimpa teresa.....

jadi kita tahu...sebagai pembayar cukai...adakah wang kita digunakan untuk
perkara yg betul...atau "disapu" oleh penyagak2.......

BONGKAR!!!!!

Kirim email ke