From: "n...@yahoo.com" <n...@yahoo.com>
To: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>
Sent: Tuesday, May 5, 2009 12:27:34 PM
Subject: Re: Help Palestine [hidayahnet] Mohon Pendapat

kalau saya.. saya akan lakukan apa saja yg saya mampu utk memenuhi keperluan
ayah disamping dpt gembirakan hatinya. hidup dia pun bukannya lama sgt lagi.
kalau umur 60 tahun, paling lama pun 10 tahun. apa lah sangat nilai sebuah
motor kalau nak dibandingkan dgn nilai seorang ayah (tak ternilai). Percayalah,
Allah akan sediakan rezeki utk kita lebih dr nilai duit yg kita peruntukkan utk
dia. Ini hanya pendapat saya.

FIKIR-FIKIRKANLAH.