jgn dok jatuh hukum aje. tu le, Allah cuma suruh kita jadi khalifah bukan
dok main hukum ajepaling elok kena kaunseling dulu.

pada asasnya HARAM utk isteri menolak keinginan suami utk buat 'projek'
malaikat akan kutuk habis-habisan.

TETAPI

ada tetapinya, kita dengar sebelah pihak aje.
Mungkin suami tu tak power langsung, baru masuk 2 tiga kali terus layu....
(bini tension gila le tu)
Mungkin suami tu ganas, brutal tak ada ringan-ringan. Nabi Muhammad marah
kalau TERUS masuk aje.
Mungkin bini terlihat mp4 suami tengah buat projek dgn perempuan lain
Mungkin Isteri TERLALU penat
Mungkin Isteri ada pak we lain (kes cinta beralih arah) - nak minta cerai,
nampak sangat brutal, so isteri
buat perangai  supaya suami ceraikan.

itu sebab, memang kena pergi kaunseling. kalau boleh diselamatkan
perkahwinan tu, diselamatkan.
kalau dah tak ada jodoh, tak boleh nak buat macam mana.

utk pengetahuan u, memang le tak pernah kena batang hidung aku sendiri.
Tetapi aku banyak
handle kes-kes macam ni dlm kehidupan seharian aku. Ada juga kes aku memang
suruh isteri tu
minta cerai dan cari lelaki lain, dan isteri aku on the dot terus cakap,
"jgn ambil suami dia udah le".

Ada juga kes aku sendiri suruh suami tu pi cerai isteri dia...

harap anda faham......

--
Rozaimy Baharuddin
http://www.komputer.com.my