Assallamualaikum...

Dah pun terjadi semalam 25/06/09 di sebuah asrama sekolah agama , di
mana
selepas mereka semua selesai sembahyang sunat , seorang pelajar
dibelasah
oleh 4 orang pelajar senior. Yang 40 orang yang lain jadi
penonton.mengapa ekk ?.

Yang jadi masalahnya ianya terjadi di sekolah agama ( dah tentulah Islam
). Banyak
juga kes begini yang melibatkan sekolah agama . Malu rasanya melihatkan
apabila
kekacauan, penindasan , peperangan dll kebanyakkan melibatkan Islam.

Dan mula terjadi di negara yang amat kita sayangi apabila golongan
politik terutama
yang berugama Islam bercekau sesama mereka kononnnnya memperjuangkan
ugama dan
tanahair. Hakikatnya mereka2 inilah yang menambahkan kudis dan kurap
pada agama
dan bangsa mereka sendiri. Bangsa lain terus bertepok tangan dan
mengucapkan tahniah
kepada " pahlawan2 " tertentu kerana berjaya jadi haiwan peliharaan
mereka .

Wassallam