  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
Macam yang saudara Osman tulis betul sebelum kes Anwar aku betul-betul
bengang dengan mak cik-mak cik (orang lama) pas, dah la mereka
berkelompak lepas yu mengata pulak bagi mereka semuanya baik dan orang
lain tak baik bila pandang mereka aku jadi bencikan Pas tak tentu pasal
namun selepas peristiwa Anwar aku dah tak pedulikan mak cik-mak cik ni
yang pasti aku yakin hanya Barisan Alternatif yang mampu mengembalikan
cara hidup Islam di Malaysia dan keadilan semestinya. Harapan aku pihak
atas muslimat dapat memberi talbiah pada mak cik dan pak cik (orang
lama) supaya lebih beradap dan menunjukkan contoh yang baik terutama
pada golongan muda dan juga golongan non-muslim. harap-harap pilihanraya
2004 orang kubang pasu dah lempaq kati yang dah berkarat tak le balik KL
monyok saje. Orang Pida (JLN Sanglang) tabik sebab pilih Pas ....