assalamu alaikum semua.

Memang rencana dan tulisan golongan yg tidak senang dengan imam muhammad
abdul wahab boleh dijumpai, bila diusahakan untuk dicari; sebagaimana
mudahnya mendapatkan buku-buku tulisan yang memuji dan memuliakan imam
muhammad bin abdul wahab.

Debat bab ini telah sampai ke penghujungnya dan bila dah sampai hujungan
maka eloklah masing-masing biasanya buat rumusan. Bagi ambo, rasa dah
jenuh dan tiba masanya untuk undur kan diri dalam bab ini, dengan izin.

wassalam semua semuga hidup semua diberkati ALLah dan dirahmatiNya.