ko tahu ker aku tak betul lagi....ko tak pernah duduk luar negara...ko tak
pernah rasa islam di tindas...ko tak pernah tengok Al-quran kena
bakar...sebab ko senang lenang duduk kat malaysia (sebab tu ko macam katak
bawah tempurung)...kalau ko tak percaya ko tanya apek...ko tak rasa islam di
hina ..setakat baca email jer baik tak payah...ko kena duduk tempat orang
selama dua tahun.....

--
Salam Sejahtera
YBhg Tan Sri, Dato', Prof, Dr / Tuan / Puan,

fulfilling aspirations

Mohamed Fauzi Bin Hassan
Marketing Services Unit,
Open University Malaysia