apa ko dapat bakar bible diaorang?..
puas hati?...
tu jer....
diaorang dah kompem salah bakar quran.
tapi, selalu nya, diaorang beli or dapatkan sendiri quran tu..
korang..
siap curik bible kat gereja pastu rosak kan harta benda awam..
dari segi undang undang tak payah citer la.
dari segi agama lak, tak tau la aku dalam quran ada klaus yg cakap
"berdosa mencurik. tapi, curik bible and then bakar takpe, malah akan dapat
pahala"...
dengan kelakuan ko tu, aku tak pelik orang yang anti islam ada strong reason
untuk anti islam lagi.