btw...
please...
aku takde masalah ngan orang yg berlagak, pasal aku pun buat mende yg
sama...
tapi, aku dah letih bila tgk orang asyik nak memandang rendah kat orang
lain..
dah cukup la selama ni cina cina, mat saleh, etc memandang rendah kat orang
melayu.
in fact most cases, bukan setakat pandang rendah, malah tak pandang langsung
pun....
and sekarang, melayu sendiri pandang rendah kat melayu sendiri...
apa citer...