At 04:28 PM 12/23/98 +1100, you wrote:

>Assalamualaikum Wr. Wb.
>
>Sebenarnya untuk menghukum kepala negara atau kepala pemerintah yang berhak
>menghukumnya adalah rakyatnya sendiri. Melihat kasus di Irak, memang
>Presiden Saddam Husein masih dipercayai oleh masyarakatnya dan tentu saja
>dia tidak bisa dihukum oleh rakyatnya apalagi pihak asing (As dan
sekutunya).

>Wassalam,
>
>Hasrul Sani Siregar,
>IKMAS, UKM, Bangi Malaysia

        Betul zugga bah, agak setuzu dengan pendapat Tulang Siregar,

        Zaddi semua ittu.. keputussan dari rakyat.. untuk rakyat, demi rakyat!!
        ttapi mengapa kita semua 32 tahun dikibulinnya oleh soeharto bah!!

        ahh.. kalau begittu salah rakyat kah??? ahh.. pusinglah pala awa ni..

        Salam kompak selalu,
        D&G

        ps: teman saya orang Malaysia, trus aku tanya kepadanya..
             betulkah Rumah Sakit KL = RS Korban Lelaki = RS Bersalin !!
             dia bilang salah besar itu bang... KL itu singkatan Kuala Lumpur

Kirim email ke