Galactica està a la xarxa, perquè fa poc la van reeditar. Però jo no em
refereixo a Galactica sinó a Battlestar Galactica (rethinked).

Galactica és una versió per criatures cutre de la guerra de les galàxies en
serie. Està bé veure-la però és una mica desil·lusionant si tenies una visió
idílica de la sèrie com jo. I és bó si vols refrescar records per veure
Battlestar Galactica.

Al 2004 el director de Startrek NG (em sembla que era NG), va agafar
l'argument i els personatges de Galactica i en va fer una mini serie de 2
capitols per adults.

El resultat és espectacular. I la minisèrie es va convertir en una serie.

Els personatges de Galactica, entre els que hi vaig trobar l'Starbuck, el
Fenix de l'equipo A es converteixen en complexos personatges en la nova
sèrie, però sobretot la trama, en la que el bé i el mal no està definit, és
molt enriquidora.

A l'octubre faran la tercera temporada. La primera i la segona no tenen
desperdici.

Eduard

A Dimarts 06 Juny 2006 11:25, Xavier Navarro va escriure: