El dimarts  6/06/06, a les 14:03 (+0200), Toni Dalmau va escriure:
> Com veureu per la pregunta, tinc molt poca experiència amb això de
> baixar pel·lis i sèries. Pel que expliqueu, quan no hi ha la versió
> doblada o amb subtítols en castellà o en català, el que es fa és baixar
> la versió original per un costat i per l'altre els subtítols que algú ha
>  traduït i preparat. Per a tant, parteixes de dos tipus de fitxer
> diferents. Però el pas següent és senzill?: crear un DVD amb imatge, so
> i subtítols, i, sobretot, que aquests darrers coincideixin amb les
> imatges...
>
> Quin programa utilitzeu? Cal dedicar-hi molt de temps?

Jo el que faig és tirar un cable de l'ordinador a la tele.
L'avantatge és que no necessites DVD i pots reproduir qualsevol
tipus de format de video que pugui reproduir l'ordinador, és a
dir tots. La majoria de reproductors també permeten
sobreimpressionar subtítols sobre la marxa.

Si has de fer un DVD, llavors és bastant complicat; per mi la
qualitat dels subtítols de DVD és bastant pèssima (surten molt
pixelitzats), a part que has de re-codificar tot el video en
format DVD (MPEG-2) cosa que pot tardar batantes *hores* en un
ordinador normal.

--
hrnzt