Hola llistaires,

A part de les sèries esmentades, també estan en “la mula” la de Smallville
(Superman de jove) Stargate SG1 i la per a mi és la millor i que em perdonin
els de Battlestar Gallactica de la qual he vist les dues temporades, com
deia la millor STARGATE ATLANTIS.
Bé Startgate SG1 y Stargate Atlantis em van tenir enganxat a l'ordenat fins
que les vaig acabar.
Altra sèrie que em va agradar molt va ser Startreck Voyager

Dew.
Esteve