Conclusió: si bades sovint (seria el meu cas), millor
tenir 2 bateries.

A mi me'n van regalar una amb la compra de la càmera
(era una oferta de Fotoprix de la Canon Ixus50, crec
que la oferta encara la fan i amb la Ixus40 també) i
trobo que va molt bé.
Si vas de viatge i estàs tot el dia fora fent fotos i
mirant-les amb el visor (això gasta moooolta bateria)
pot ser que se t'acabi al mateix dia.

Sílvia