Hello Carles,

Thursday, June 8, 2006, 6:59:33 PM, you wrote:

> Hola,

Jo segueixo pensant en les de piles. . . i posar-ne de regarregables.
La capacitat de les piles recarregables i la bateria no es tant
diferent i tens sempre la opcio de les piles normals. Jp tinc un
telefon mobil (Ericcson) que funciona perfectament pero no trobo bateries de
recanvi. I tinc sort que, fa temps, vaig comprar un adaptador per
piles AAA. Si he tingut algun problema d'un telefon que no funciona
m'ha servit de recanvi. Amb piles mai et trobaras sense bateria.
Jo em compro una Nikon D200, que va amb bateria. Pero em compro un
accessori per fer-la anar amb piles AA.
A mes a mes dues piles recarregables de recanvi son moooltissim mes
barates que una bateria.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net