Hola,

On Jun/08/2006, Albert Que wrote:

> Tinc la Canon G2 des de fa més de 5 anys i les vegades que m'he quedat
> sense bateria ha estat per badada meva, no trobo que sigui

home depén...

La meva Canon Ixus justament no té indicador de quanta bateria queda.
Recordo que si fas de turista i algú juga una mica amb la càmara
(mirant-les, etc.) anava just d'aguantar un dia (i anar tot el dia
patint i pensant "faig o no faig la foto, que potser després n'hi ha de
més interessants i no tinc bateria") m'emprenya prou.

La Ixus meva només té un indicador vermell quan queda poca bateria, però
no veus l'evolució.

A casa tenim una altra, una Sony crec, pantalla més gran, i deu gastar
més bateria. Crec que el meu pare també té dos bateries perquè si no li
durava poc. Curiosament la meva mare va anar de viatge i li va durar
tot el viatge... (devia fer menys fotos).

Ah clar, i depén de si les fotos són amb flash o no...

Que per cert, a dia d'avui si es va amb amics molta gent ja té la seva
propia càmara. Llavors no cal fer tantes fotos, millor tenir un disc dur
portàtil que llegeixi targes de tot tipus, així a final de viatge en fas
la copia al moment :-) i no les has de demanar. Això no ho tinc... hi ha
discs d'aquests que també són MP3... prou útils, trobo jo!
(que llavors la gent tarda a enviar-les i demés...). A veure si per ebay
algun dia n'enganxés algun de barat XD

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona