Jo tinc TDT a casa, i de moment nomes donen audio en angles els que ja ho
feien, es a dir tv3 i para de comptar. De subtituls, o no en se o encara no els
emeten

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Carles Pina
i Estany
Enviado el: miércoles, 07 de junio de 2006 15:11
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] perdidos / lost

Hola,

On Jun/07/2006, [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Si algú es pregunta què passa amb la  televisió en català, és
> simplement que televisió de Catalunya, amb totes les seves mancances i
> defectes, té a bé d'emetre tota la producció d'origen forani en versió
> original mitjançant el sistema Nicam-dual. Això en analògic. La
> pregunta és: què passa amb la TDT? La cosa de la interactivitat fa una
> pudor de fum insubstancial que espanta la terra, però i la promesa
> d'emissions multilingües? Un altre enganya-babaus? Els que teniu TDT,
> què en podeu dir?

a mi m'interessa la TDT per tenir versions en anglès, però amb els
subtituls en anglès. No tinc cap TDT...

Algú pot confirmar que es pot seleccionar idioma i sutbtitul en TDT?

I tampoc entenc com Cuatro, per exemple, no fa House en anglès. Què els
hi costa? Entenc que les coses de producció pròpia no ho doblin... però
sèries que són angleses, perquè no deixen el Dual??!!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona