Hola de nou :-)

On Jun/10/2006, iluro wrote:
> Crec que n'he fet alguns de lliures, fa anys, d'altres m'hi vaig
> oferir i vaig enviar la traducció i van passar (però jo sí que la vaig
> usar xD).

curiòs... (que passessin, vull dir!)

> Últimament no tinc temps i ho he deixat tot molt aparcat... estic amb
> el mòdil de ASI i em treu força temps :/ Suposo que un dia d'aquests
> hi tornaré i ja faré algo :)

avisa :-)

> Els meus coneixements de programació són ínfims i força patètics xD i
> només en c++ (no oo.), html i javascript, així que a molt no aspiro en
> les modificacions xD

doncs et faries creus del fàcils que són alguns modificacions que calen
per veure alguna cadena tallada :-)

I si no la saps fer, avisa. A vegades m'agrada trastejar amb codi
d'altra gent i enviar algun pegat. Em dona una sensació de... ¿llibertat?
:-) (apart que es veu codi d'altra gent)

Fins ara :-)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona