Curiós, jo el que sí que he trobat a la pàgina de Softcatalà (que no és un moviment, sinó una associació sense ànim de lucre i legalment constituïda) és:

"Softcatalà està formada per estudiants, professionals i usuaris que abasten els camps propis d'una organització d'aquestes característiques: enginyers informàtics, *filòlegs*, dissenyadors i traductors que fan aquesta feina d'una manera desinteressada." (http://www.softcatala.org/quisom.htm)

D'altra banda, en el teu missatge anterior semblava que excloure els filòlegs no et semblava un "error absolut", sinó francament bé.

Salutacions,

Núria

En/na laura ha escrit:
no ho he tornat a buscar ni a trobar, ho vaig llegir fa temps, que
calia ser informatic per a participar.  Ara supose q com era un error
absolut, ho han eliminat i obert el camp dels possibles candidats a
entrar al "moviment" .