Sí, a mi també m'agradaria que en donessis referències: admiro la gent de Softcatalà i, francament, em semblaria una pocasoltada això que dius. D'altra banda, em consta que col·laboren amb el Termcat on, per descomptat, hi ha filòlegs.

A més, vols dir que són informàtics titulats? No hi haurà també telecos, per exemple?

Salutacions,

Núria

En/na Carles Pina i Estany ha escrit:
Hola,