Que et recuperis del tot i el més prest possible!
Joana

On 6/24/06, Alfons Dolsa <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Aquests darrers dies he estat en un hospital. No per voluntat sino per
necessitat. . .  i em van portar.
Vaig anar amb bona disposició i sense insultar a ningu. Pero m'han
aganivetat.
Malgrat tot hagues estat pitjor que no m'ho haguessin fet. Ara estaria
en altre mon on, diuen, no hi ha internet. No se, però, si això es bo
o dolent.
M'han curat i això es el que importa.
No conexia el mon hospitalari. Mai he estat malalt.
I he trobat que el soroll es molot elevat. La gent, parla, crida, riu
arreu. I no es pensa que hi pot haver persones que es troben malament
i necessiten silenci.
Recordo que al codi hi han senyals de trafic i normes que proibeixen
fer soroll, i menys fer sonar el claxon, al voltant d'un hospital.
Ara ja no es veuen aquestes senyals.
I es una llastima.
He comprovat "in person" que hi han moments en que es necessita calma.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
\ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net