Siusplau, pq piteu conductors¿?

Pol

Doncs no sé que dir-te, Pol!

Jo vaig en bicicleta a la feina, i la veritat, reflexionaré sobre el que dius,
perque cada cop toco més el timbre d'aquesta: pels vianant que en vorera ben
ample, han d'escollir el carril bici per caminar. Per avisar al taxista que
desperti abans de prendre's el cafè amb llet i miri abans de creuar. Per no
aixefar a la senyora que va creuant sense mirar -ja ho diuen que els cotxes
elèctrics si no fan soroll seran un perill-. Això sí ,al cotxes no els hi
toco gaire el meu timbre, perque amb la calda que fa, van tots amb les
finestres ben pujades i encara que el fes servir, no se'n adonarien.

Per cert, em fas pensar en el darrer conductor que li he vist tocar la bocina.
Aquest matí, travessera cantonada Sardenya: un semàfor vermell i una moto que
el passa com si no hi fos el semàfor..i l'home, gran, en un cotxe estil
Renault 4L, remugant i recriminant a la distància l'acció del motorista...

Bons silencis,

Josep