Hello Pol,

Tuesday, June 27, 2006, 9:27:19 AM, you wrote:

P>  Des que tinc obres a l'interior d'illa de l'eixample i el mercat
P> de sant antoni al dabant, el silenci m'ha abandonat. Sembla mentida
P> que pugui somniar alguna cosa tant senzilla i a la vegada cara :(
P>
P>  Necessito SILENCI!!!!!
P>
P>  Pol

Realment el silenci a una illa de l'eixample deu ser poc soroll.
Aqui dalt de la muntanya (1200 ma en un poble de 28 habitants) en
aquest moment en que encara no es senten les granotes ni els grills
tenim silenci per la nit.
Quant es fa de dia el silenci es trenca pel cant de les aus que es
desperten i marquen el seu territori.
Ara que les vaques estan per les pastures altes (1600 i mes) no es
senten gaire.

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net